Επιστημονικά υπεύθυνη, Ευστρατία Καλαμβόκη
Η Ευστρατία Καλαμβόκη αποφοίτησε το 2000 από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου του Σύδνεϋ της Αυστραλίας με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Νευρολογική Φυσικοθεραπεία το 2003.
Ήταν επιστημονικός συνεργάτης του ΤΕΙ Αθηνών (Τμήμα Φυσικοθεραπείας) από το 2006 ως το 2012. Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα στην Ελλάδα και Αυστραλία και έχει παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδεύσεων, μερικές από τις οποίες είναι η εκμάθηση των μεθόδων Βobath, Λειτουργικής Φυσικοθεραπείας, Vision Training, αξιολόγησης βρεφών, αναπνευστική παιδιατρική φυσικοθεραπεία, και πρόσφατα εκπαίδευση στη μέθοδο DMI (Dynamic movement Intervention).
Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια για την Φυσικοθεραπεία και για παιδονευρολογικά θέματα, φροντίζοντας να είναι πάντα ενήμερη για κάθε νέα μέθοδο και έρευνα. Κατά την διάρκεια της καριέρας της έχει εργαστεί σε Νοσοκομεία και Κέντρα Αποκατάστασης σε Αγγλία και Αυστραλία.
Είναι κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Φυσικοθεραπευτή και μέλος του Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών σε Ελλάδα και Αυστραλία. Τα τελευταία 10 χρόνια είναι ιδρύτρια του παιδιατρικού θεραπευτηρίου «Παιδοκίνηση» και τα τελευταία δυο χρόνια συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής ως εκπαιδεύτρια προγράμματος μετεκπαίδευσης
Συνεργάτες Παιδοκίνησης
Ευαγγελία Αργυρίου, Παιδοψυχίατρος
Η Ευαγγελία Αργυρίου είναι Παιδοψυχίατρος. Αφού εκπαιδεύτηκε στην Ψυχιατρική Ενηλίκων και στην Παιδονευρολογία, ολοκλήρωσε την ειδίκευσή της στην Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων στην Παιδοψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία». Παρακολούθησε τα μονοετή σεμινάρια ευαισθητοποίησης στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία και στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία της Ψυχιατρικής Κλινικής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και το τριετές Εκπαιδευτικό Σεμινάριο της Μονάδας Οικογενειακής Θεραπείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αθηνών. Εργάστηκε στην Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας ΒΑ Κυκλάδων (Πάρος) – Ε.Π.Α.Ψ.Υ. και ως ελεγκτής ιατρός στον Ο.Α.Ε.Ε.
Σήμερα είναι επιστημονική συνεργάτης της Πανεπιστημιακής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Γ. Ν. Παίδων «Η Αγία Σοφία» και εργάζεται ως Παιδοψυχίατρος στην Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας ΒΔ Κυκλάδων (Σίφνος) – Ε.Π.Α.Ψ.Υ
Αθανασά Αναστασία, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Αναστασία Αθανασά είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Λαμίας. Απο την πρακτική της άσκηση ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα της παιδιατρικής φυσικοθεραπείας. Έπειτα συνέχισε σε αυτό τον τομέα με πολυετή πλέον εμπειρία στο αντικείμενο. Έχει εκπαιδευτεί σε διάφορες μεθόδους και η προσεγγεσισή της εστιάζει στην λειτουργική αποκατάσταση του παιδιού.
Προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο της Ρόδου «Ανδρέας Παπανδρέου» απ όπου κατάγεται καθώς και σε ιδρύματα για παιδιά με νευρολογικές και άλλες διαταραχές.
Συνέχισε την εργασία της στην Αθήνα όπου τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον χώρο της Παιδοκίνησης.
Παρακολούθησε αρκετά συνέδρια σχετικά με την Παιδιατρική Φυσικοθεραπεία καθώς και σεμινάρια σχετικά με την κατασκευή πάτων ιδιοδεκτικότητας σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση.
Παραμένει ενήμερη για οτιδήποτε αφορά στην παιδιατρική φυσικοθεραπεία και συμμετέχει σε τρέχοντα σεμινάρια και επιμορφωτικούς κύκλους.
Χριστοδουλάκη Ευανθία, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Χριστοδουλάκη Ευανθία αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει μεταπτυχιακό στην Παιδιατρική Φυσικοθεραπεία από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Είναι κάτοχος διπλώματος Νευροεξελικτικής Αγωγής NDT Bobath και πρόσφατα απέκτησε το δίπλωμα DMI (dynamic movement intervention) therapy technique. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων, κυρίως με θέμα την Φυσικοθεραπεία Παιδιών και σεμινάρια πάνω στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
Το 2017 συμμετείχε σε δύο συνέδρια έχοντας αναρτήμενες ανακοινώσεις. Η πρώτη αναρτήμενη ανακοίνωση ήταν στο International Halliwick Conference στη Σλοβενία με θέμα “The effect of the hydrotherapy on the respiratory system of children with Cerebral Palsy” (“Η επίδραση της Υδροθεραπείας στο αναπνευστικό σύστημα των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση”) και η δεύτερη ήταν στο 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας με θέμα “Η επίδραση της φυσικοθεραπείας στα κινητικά των παιδιών με αυτισμό” στα Ιωάννινα.
Έχει εκδώσει βιβλίο με θέμα «Η επίδραση της Υδροθεραπείας στο αναπνευστικό σύστημα των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση» από τις εκδόσεις LAP Lambert Academic Publishing. Συνεργάζεται από το 2019 με την Εκπαιδεύτρια Κινητικότητας, Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης ατόμων με αναπηρία όρασης (Orientation – Mobility and Daily Living Skills) κυρία Λινά Καλλέ (https://eu.docs.wps.com/l/sIGK4yr7PAcSPnKQG?st=0t&v=v2) και βοηθάει παιδιά με τύφλωση και μειωμένη όραση. Εργάζεται στην Παιδοκίνηση από το 2013 ενώ ταυτόχρονα έχει έργαστει ως σύνοδος παράλληλης στήριξης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Είναι μέλος του Παννελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών.
Γρηγοριάδη Γεωργία , Φυσικοθεραπεύτρια
Η Γρηγοριάδου Μαθιά Γεωργία είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπεύτρια του ΑΤΕΙ θεσσαλονίκης. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και μέλος του συλλόγου φυσικοθεραπευτών Ελλάδος. Η πτυχιακή της ήταν ερευνητική και αφορούσε την αδρή κινητικότητα σε πληθυσμούς με νοητική στέρηση, έχει κάνει παρουσίαση σε συνέδριο και έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια με στόχο την συνεχή εξέλιξη της.
Έχει εκπαιδευτεί στην παιδιατρική νευρολογία και αποκατάσταση σε παιδιά βρέφη και νεογνά (μέθοδος bobath), στην χειροπρακτική ( μέθοδος Mulligan) και στην εφαρμογή kinesiotape. Αρχικά εργάστηκε για 2 χρόνια με την φυσικοθεραπεία στην τρίτη ηλικία , την αποκατάσταση χειρουργικών επεμβάσεων και αθλητικών κακώσεων. Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται με την φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση των παιδιών. Έχει εργαστεί σε φυσικοθεραπευτήρια εξειδικευμένα για τα παιδιά τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα ενώ ταυτόχρονα εργαζόταν και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.
Γιώργος Παρασκευόπουλος, Φυσικοθεραπευτής
Ο Γιώργος Παρασκευόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1990. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκαπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. ‘Εχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Νευροεξελικτική Αγωγή (NDT-Bobath). Κατέχει πτυχίο Υδροθεραπείας και Θεραπευτικής κολύμβησης Halliwick. Έχει εμπειρία 8 χρόνων ως Παιδιατρικός Φυσικοθεραπευτής για παιδιά με νευρολογικές, νευρομυϊκές και αναπτυξιακές παθήσεις.
Από το 2014 ως το 2016 συνεργάστηκε με την Εταιρία Προστασίας Σπαστικών – ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ. Από το 2016 ως το 2017 εργάσθηκε ως Φυσικοθεραπευτής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρύκοων, στην Αργυρούπολη. Το 2018 ασχολήθηκε με την θεραπευτική ιππασία στον ιππικό όμιλο «Ίππος και Θεραπεία». Από το 2018 ως το 2021 εργάσθηκε ως Παιδιατρικός Φυσικοθεραπευτής στο κέντρο αποκατάστασης «ΕΝΑ» και ασχολήθηκε με την αποκατάσταση μετεγχειρητικών ορθοπεδικών περιστατικών. Έχει ασχοληθεί ενεργά με την επιστημονική επιμέλεια στην εταιρία κατασκευής προσαρμοσμένου εξοπλισμού, Support Disability, για παιδιά με Ειδικές Ανάγκες καθώς και για Κέντρα Φυσικοθεραπείας και Αποκατάστασης. Έχει ολοκληρώσει τα εξειδικευμένα σεμινάρια:
- Κύκλος Εκπαιδευτικών Μαθημάτων “Εμβιομηχανική και Κλινική Διαχείριση του Παιδιατρικού ασθενή” ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
- Analyze and Treat in Early Intervention NDTA
- Gait: Analysis and Equipment Selection by Etac North America Etac Education
- Paediatric Hand Therapy Medbridge Education
- Standing Equipment Selection by Etac North America Etac Education
- The Hammersmith Neonatal and Infant Neurological Examinations (HNNE and HINE) Training
- Orthosis Prescription to Improve Gait in Children
- Lisa Selby-Silverstein webinar, Neumann University
- Σεμινάριο Μέθοδος PILATES (Κλινικές εφαρμογές)
- Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Φυσικοθεραπείας
- Κλινικό φροντιστήριο με θέμα Εφαρμογή μη επεμβατικού αερισμού Αττικό νοσοκομείο
Καρδαμπίκη Χρυσούλα, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Καρδαμπίκη Χρυσούλα είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Φυσικοθεραπευτή και μέλος του Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών. Τα πρώτα της βήματα ήταν με την πραγματοποίηση της κλινικής άσκησης στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας. Έκτοτε, ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα της παιδιατρικής φυσικοθεραπείας σε διάφορα κέντρα της Αθήνας. Έχει εμπειρία χρόνων ως Παιδιατρική Φυσικοθεραπεύτρια σε παιδιά με νευρολογικές, νευρομυϊκές, αναπτυξιακές διαταραχές και ασχολείται με την αποκατάσταση μετεγχειρητικών ορθοπεδικών περιστατικών.
Έχει εκπαιδευτεί σε διάφορες μεθόδους και η προσεγγεσισή της εστιάζει στην λειτουργική αποκατάσταση του παιδιού. Έχει πραγματοποιήσει μετεκπαίδευση στη Νευροεξελικτική αγωγή(BASIC NDT -BOBATH COURSE) που αφορά την αποκατάσταση και θεραπεία παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και άλλες ασιθητικοκινητικές διαταραχές . Τέλος έχει πραγματοποιήσει πληθώρα συνεδρίων, εκπαιδεύσεων και μεθόδων που αφορούν τη νευρολογική αποκατάσταση παιδιών και εφήβων.
Κωνσταντίνος Τουλουμάκος, Φυσικοθεραπευτής
Ο Κων/νος Τουλουμακος είναι απόφοιτος του τμήματος φυσικοθεραπείας του Canterbury Christ Church University με βαθμό στην κατηγορία first class στο επίπεδο 5 του εκπαιδευτικού συστήματος και κατέχει διεθνής Βρετανική πιστοποίηση HCPC. Έχει μετεκπαιδευτική εξειδίκευση στην παιδιατρική νευρολογική φυσικοθεραπεία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ). Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση σε διάφορες δομές, όπως το νοσοκομείο Metropolitan-Iaso, στο κέντρο αποκατάστασης Blocks Rehab Φιλοκτήτης και ολοκλήρωσε την πρακτική του άσκηση στο τμήμα φυσικοθεραπείας στη Παιδοκίνηση.
Είναι εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών (Basic Life Support) του European Resuscitation Council και έχει παρακολουθήσει διάφορες ημερίδες και συνέδρια σχετικά με την παιδιατρική αποκατάσταση. Έχει ολοκληρώσει τα σεμινάρια:
- Dynamic Movement Intervention (Level A)
- Πρακτική ειδίκευση στην ιπποθεραπεία και στη θεραπευτική ιππασία.
- ΕΔΑΛΦΑ ( Εργαλείο Διεπιστημονικής ομάδας για την Αξιολόγηση του επιπέδου Λειτουργικότητας παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού).
- Πρακτική εφαρμογή της ελαστικής αντίστασης, των θεραπευτικών μπαλών και του εξοπλισμού εκπαίδευσης ισορροπίας (Thera Band).
Βασίλης Φραγκάκης, Φυσικοθεραπευτής
Ο Φραγκάκης Βασίλης αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθηνών με βαθμό ‘Άριστα’.
• Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) στο ΠΜΣ με τίτλο ΄΄Άθληση και Υγεία΄΄.
• Κατέχει τον τίτλο του προγράμματος διά βίου μάθησης “Παιδιατρική Νευρολογική Φυσικοθεραπεία”υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Πα.ΔΑ), το οποίο καλύπτει τις θεραπευτικές ανάγκες του νευρολογικού παιδιατρικού ασθενή μέσα από μια σύγχρονη, διεπιστημονική και τεκμηριωμένη προσέγγιση (2023).
• Ενεργό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών
Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στην ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας Ανάπηρων Παίδων) Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε στην προσφορά υπηρεσιών και αποκόμισε πολύτιμη εμπειρία για την επιτυχή άσκηση του επαγγέλματος του παιδιατρικού φυσικοθεραπευτή. Στα πλαίσια της στρατιωτικής του θητείας παρείχε υπηρεσίες στρατιωτικού φυσικοθεραπευτή για 9 μήνες στο 414 ΣΝΕΝ (Στρατιωτικό Νοσοκομείο Ειδικών Νοσημάτων).
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων, ενώ ήταν ομιλητής με πολλές εργασίες σε αρκετά από τα σημαντικότερα συνέδρια φυσικοθεραπείας στη χώρα. Επιπλέον, μία από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις του παρουσιάστηκε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας στο Cape Town της Ν.Αφρικής. Επίσης η ερευνητική πτυχιακή του εργασία δημοσιεύτηκε στο διακεκριμένο περιοδικό Journal of Musculoskeletal Research. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η διάκριση στο 1st Joint Spine Symposium με το βραβείο της «Καλύτερης Φοιτητικής Ανακοίνωσης» που του χορηγήθηκε από την Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Φυσικοθεραπείας στην πρώτη ομιλία που είχε ώς φοιτητής. Το 2021 δημοσιεύτηκε από το γνωστό ιατρικό περιοδικό Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, το επιστημονικό του άρθρο με τίτλο : Τηλεφυσικοθεραπεία στα παιδιά με αναπηρία. Πρόταση για μια σύγχρονη θεραπευτική προσέγγιση σε παιδονευρολογικούς ασθενείς. Προσφάτως, προσκλήθηκε ως ομιλητής σε Στρογγυλή Τράπεζα Ειδικής Αγωγής στο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής με τίτλο της ομιλίας του: Σημεία υποψίας σε βρέφη & νήπια: Ενδείξεις Παραπομπής για Φυσικοθεραπεία.
Το ενδιαφέρον του για την παιδιατρική φυσικοθεραπεία και τη λειτουργική αποκατάσταση του παιδιού αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του. Έχει ολοκληρώσει τα εξειδικευμένα σεμινάρια:
• Κύκλος Εκπαιδευτικών Μαθημάτων “Εμβιομηχανική και Κλινική Διαχείριση του Παιδιατρικού ασθενή” (2019) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (ΕΕΕΦ)
• Θεραπευτική Παρέμβαση στη Δυσπραξία μέσω της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (2021) – A Sensory Approach to Dyspraxia-Theory and Assessment-Planning Intervention-Bridging the gap between assessment and treatment
• Ειδικές Φυσικοθεραπευτικές Ασκήσεις για την Σκολίωση-Physiotherapeutic Scoliosis Specific Exercises PSSE-Scroth method (Basic and Level 1, 2023)
• DMI Therapy Level A (2023)
Άρτεμις Βλόνταρτζικ, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Άρτεμις Βλόνταρτζικ είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπεύτρια, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών. Αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος και πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αττικόν.
Στην συνέχεια εργάστηκε σε δομές κοντά σε παιδιά με κινητικά προβλήματα αλλά και με ψυχοκινητικές διαταραχές όπως Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής- Υπερκινητικότητας, Νοητική υστέρηση κ.α. Συνεχίζοντας την παιδιατρική εξειδίκευση και εστιάζοντας στην λειτουργική αποκατάσταση, ολοκλήρωσε το πρόγραμμα «Παιδιατρική Νευρολογική Φυσικοθεραπεία» υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του Κε.Βι.Δι.Μ.
Σοφία Μαντουδιώτη, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Σοφία Μαντουδιώτη είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο καθώς και στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Λαμίας. Έπειτα ακολούθησε η πρακτική της άσκηση στο κέντρο αποκατάστασης ‘’Παιδοκίνηση’’, όπου εκπαιδεύτηκε στη νευρολογική αποκατάσταση παιδιών και εφήβων.
Η προπτυχιακή της διατριβή αφορούσε την επίδραση της μηχανικής δόνησης σε πληθυσμούς με νευρολογικές παθήσεις ενώ έχει συμμετάσχει σε ερευνητικές μελέτες αναφορικά με σύγχρονες θεραπευτικές μεθόδους, όπως Virtual Reality και Whole Body Vibration. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων με σκοπό τη συνεχή εξέλιξή της. Είναι εκπαιδεύτρια πρώτων βοηθειών (Basic Life Support) του European Resuscitation Council και εργάζεται ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.
Νίκος Φαράντος, Φυσικοθεραπευτής
Ο Νίκος Φαράντος είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπευτής και μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών , αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας και ασχολήθηκε με την αποκατάσταση παθήσεων του κεντρικού και περιφερικού νευρικού συστήματος. Συνέχισε την πρακτική του άσκηση στο χώρο της Παιδοκίνησης και εκ τούτου ασχολείται με την παιδιατρική φυσικοθεραπεία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια παρέμβασης και λειτουργικής αποκατάστασης παιδιών με εγκεφαλική παράλυση καθώς και αξιολόγησης και αποκατάστασης παιδιών με νευρομυϊκές παθήσεις :
- Κύκλος σεμιναρίων «Εμβιομηχανική και κλινική διαχείριση του παιδιατρικού ασθενή»(2019), Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Φυσικοθεραπείας.
- Κλινικό φροντιστήριο με θέμα : «Serial casting Workshop»(2022) Marion Main ,MDA Ελλάς.
- Κλινικό φροντιστήριο με θέμα : «Overview of neuromuscular disorders: The most common paediatric disorders ( DMD, SMA, CMT )»(2023)Marion main ,MDA Ελλάς.
- Dynamic Movement Intervention (DMI) introductory level A course (2023).
- Live webinar με θέμα «Treating Toe Walking and Connecting the Sensory Dots»(2020), Hanger Clinic.
Χρυσή Παπαθανασίου, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Χρυσή Παπαθανασίου είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει πραγματοποιήσει κλινική άσκηση στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών και σε Ειδικά σχολεία στην Πάτρα. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο αποκατάστασης «Παιδοκίνηση» όπου αποκόμισε πολύτιμη εμπειρία στον τομέα της παιδιατρικής φυσικοθεραπείας εφαρμόζοντας σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις.
Διαθέτει πιστοποίηση παρακολούθησης του σεμιναρίου Dynamic Movement Intervention (DMI) Level A.
Ασχολείται με τη λειτουργική αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με κινητικά προβλήματα – εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, και ψυχοκινητικές διαταραχές όπως Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας, νοητική στέρηση κ. ά.
Εργάζεται ως συνοδός παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, φροντίζοντας μαθητές με κινητικές δυσκολίες και διάχυτες ή άλλες διαταραχές. Επίσης εργάζεται στο κέντρο αποκατάστασης Παιδοκίνηση.
Πουλιαδης Νικόλαος, Εργοθεραπευτής
Ο Πουλιαδης Νικόλαος είναι απόφοιτος στο τμήμα εργοθεραπείας στο 5ο επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος και ολοκλήρωσε την πρακτική άσκηση στο τμήμα εργοθεραπείας της Παιδοκινησης το 2020. Έκτοτε εργάζεται στον χώρο της Παιδοκινησης και σε άλλα παιδιατρικά κέντρα αποκατάστασης.
Έχει καταρτηθει στην χρήση μοντέλου εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς.
Έχει εμπειρία με παιδιά και εφήβους στο φάσμα του αυτισμού, κινητικές διαταραχές και εκπαίδευσης σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής.
Ευσταθία Φαρμάκη – Εργοθεραπεύτρια
Η Ευσταθία Φαρμάκη είναι Εργοθεραπεύτρια και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, όπου παρείχε εργοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές ηλικίας 7-14 ετών. Στα πλαίσια της κλινικής της άσκησης συμμετείχε και σε ψυχιατρικές δομές του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής «Δαφνί», πραγματοποιώντας επισκέψεις σε ξενώνες και οικοτροφεία. Επίσης, συμμετείχε στις θεραπευτικές ομάδες του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγείας Βύρωνα- Καισαριανής του Αιγινήτειου Νοσοκομείου, όπου και παρακολούθησε συνεδρίες Art-Therapy. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε ως Εργοθεραπεύτρια σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών στην πόλη της Καλαμάτας, οργανώνοντας την παρέμβαση της γύρω από περιστατικά αναπτυξιακών διαταραχών. Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια αναφορικά με την επιστήμη της Εργοθεραπείας και έχει καταρτηθεί πάνω στις γνώσεις της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά (S. I.), όπως και του συστήματος επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων PECS (επίπεδο 1).
Αγγελική Τράντα – Εργοθεραπεύτρια
Η Αγγελική Τράντα είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της έλαβε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και εντάχθηκε στον Πανελλήνιο Σύλλογο Εργοθεραπευτών.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν την παρέμβαση σε παιδιατρικό πληθυσμό και έχει λάβει εκπαιδεύσεις, όπως είναι η Μέθοδος της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.), γνώσεις πάνω στην ψηφιακή αποκατάσταση (Project DIRENE/ MOOC) και στην μέθοδο του Αισθητηριακού Παιχνιδιού ( Sensory and messy play). Πρόσφατα εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Ιατρικής, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τίτλο «Νευροαποκατάσταση».
Έχει εργαστεί σε κλινικό πρακτικό επίπεδο με παιδιά και νέους με νευρολογικές και νευροαναπτυξιακές διαταραχές σε δομές όπως είναι το 6 ο ειδικό νηπιαγωγείο Αθηνών, το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Αγίου Δημητρίου, το τμήμα ιπποθεραπείας του Ιππικού Ομίλου Βαρυμπόμπης και Κέντρα Ειδικών Θεραπειών.
Τσίπη Θεοδώρα – Εργοθεραπεύτρια
Η Τσίπη Θεοδώρα είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας και κατέχει Ελληνική πιστοποίηση επιπέδου πέντε και Βρετανική πιστοποίηση Higher Diploma in Occupational Therapy.Εργάζεται απο το 2016 και έχει εμπειρία σε παιδιά και εφήβους με νευρολογικές, νευροαναπτυξιακές διαταραχές και με μετεγχειρουργικά περιστατικά ενώ έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει ολοκληρώσει μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Ανίχνευση, Διάγνωση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας στην ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ Α’ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ και είναι πιστοποιημένη απόφοιτος στην Ειδική Αγωγή και Διαπεδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει καταρτηθεί σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σε Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στην χρήση Μοντέλου Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς, Σύγχρονες Εφαρμογές του Μοντέλου NDTA σε παιδιά: Παρέμβαση σε στάση και Αναπνοή,CO-OP Approach, Floortime: The Greenspan Approach, TEACCH Approach, Πρώιμη Παρέμβαση και Α.Ο. , ΕΔΑΛΦΑ:εργαλείο διεπιστημονικής ομάδας για την αξιολόγηση επιπέδου λειτουργικότητας παιδιού στο φάσμα του Αυτισμού, Παιχνίδι στον Αυτισμό, Play Therapy σε παιδιά και εφήβους, Αξιολόγηση και Παρέμβαση σε Δυσπραξία, Ανάπτυξη προγραφικών και γραφικών δεξιοτήτων, Δυσγραφία,Ανάπτυξη Οπτικού Συστήματος σε βρέφη και παιδιά, χορήγηση Οπτικο-κινητικού τεστ Bender-Gestalt και στην Ιπποθεραπεία.
Φανή Σαμαρά – Εργοθεραπεύτρια
Η Φανή Σαμαρά είναι απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και μέλος του Συλλόγου Εργοθεραπευτών Ελλάδος. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση στο «ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας » , στο σωματείο «Ερμής» και στην «ΕΠΣ Πόρτα Ανοιχτή ».
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με τον αυτισμό , την αισθητηριακή ολοκλήρωση , την μέθοδο floortime όπως και προγράμματα δια βίου μάθησης στο ΕΚΠΑ πάνω στην «Μουσικοθεραπεία » και στην «Παιγνιοθεραπεία ».
Παράλληλα παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Ευρωπαικού Πανεπιστημίου Κύπρου με θέμα «Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων ».
Ελένη Γιαννακοπούλου, Λογοθεραπεύτρια
Η Ελένη Γιαννακοπούλου είναι απόφοιτη του Βρετανικού Πανεπιστημίου Queen Margaret University. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2002 και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή. Ήταν μέλος του συλλόγου εργαζομένων παραιατρικών επαγγελμάτων της ΕΛΕΠΑΠ εως το 2019 και παραμένει μέλος του Σωματείου Λογοθεραπευτών-Λογοπεδικών Ελλάδος.
Έχει εργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με εγκεφαλική παράλυση και άλλες κινητικές δυσκολίες, νευροαναπτυξιακές διαταραχές, φωνολογικές και αρθρωτικές δυσκολίες. Οι αρμοδιότητες περιελάμβαναν παροχή αξιολόγησης λόγου και ομιλίας, θεραπευτική παρέμβαση σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες, θεραπευτική αντιμετώπιση σε δυσκολίες μάσησης – κατάποσης και συμβουλευτική και εκπαίδευση γονέων. Επιπλέον, έχει εργαστεί ως
Έχει αναλάβει την εποπτεία κλινικής πρακτικής και πτυχιακών εργασιών φοιτητών λογοθεραπέιας (ΑΤΕΙ και Μητροπολιτικό Κολλέγιο) και κλινική εποπτεία θεραπευτών. Έχει συμμετάσχει και αναλάβει ομάδες λογοθεραπείας σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά πρόβλήματα και ομάδες λογοθεραπείας με την βοήθεια σκύλου (Dog-assisted Language Therapy). Παράλληλα έχει πραγματοποιήσει ομιλίες σε γονείς, θεραπευτές και φοιτητές διαφόρων ειδικοτήτων.
Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών (Vellum Certified Educator in Learning Difficulties Screening), κάτοχος πιστοποιητικού επιμόρφωσης στο πρόγραμμα : “Αυτισμός: κατανόηση, εκπαίδευση και παρέμβαση” του Πανεπιστημίου Πατρών και “Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή και Σχολική Ψυχολογία” του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Κατέχει πιστοποίηση στις πρώτες βοήθειες (BLS-AED & First Aid) και πιστοποιητικό παρακολούθησης για το λογισμικό επικοινωνίας και πρόσβασης Grid 3.
Ευγενία – Αναστασία Νιάρχου, Λογοθεραπεύτρια
Η Ευγενία Νιάρχου, Λογοθεραπεύτρια LSVT® LOUD CC είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι Πατρών από το 2017. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση στο 1ο ειδικό σχολείο Πατρών, καθώς και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών ‘Άγιος Ανδρέας’. Ολοκλήρωσε την εξάμηνη πρακτική της άσκηση στο τμήμα Λογοθεραπείας του κέντρου ειδικών θεραπειών ‘Παιδοκίνηση’ τον Μάρτιο του 2016. Έχει συνεργαστεί με τους Δήμους Αλίμου και Αγίου Δημητρίου στα πλαίσια προγράμματος πρόληψης, ανιχνεύοντας διαταραχές Λόγου, Ομιλίας, Φωνής, Ροής, Επικοινωνίας και Κατάποσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Έχει παρακολουθήσει πρακτικά σεμινάρια για εκπαίδευση σε P.E.C.S, MAKATON, LSVT® LOUD, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία & SIMATA, Feeding therapy: a Sensory-Motor Aprroach, Βρεφική Δυσφαγία, Εργαλείο Αξιολόγησης ΕΔΑΛΦΑ κ.α. Έχει συμμετάσχει με επιστημονικά δεδομένα στο1ο Συνέδριο Λογοθεραπείας.
Βασιλική Αραβαντινού, Λογοθεραπεύτρια
Η Βασιλική Αραβαντινού είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Στα πλαίσια της κλινικής της άσκησης έχει ασχοληθεί με παιδιά, εφήβους και ενήλικες, σε νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, ειδικά σχολεία, γηροκομεία και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών. Επίσης πραγματοποίησε έρευνα με τίτλο «Ο προφορικός λόγος στα παιδιά με σύνδρομο Down» για την πτυχιακή της εργασία.
Έκτοτε εργάζεται με παιδιατρικό πληθυσμό και παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης και θεραπευτικής παρέμβασης σε ένα ευρύ φάσμα διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας, σίτισης και κατάποσης, με εμπειρία στις ακόλουθες διαταραχές: Αρθρωτικές – Φωνολογικές Διαταραχές, Καθυστέρηση Λόγου & Ομιλίας, Εγκεφαλική Παράλυση, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Αυτισμός, Rett, P.D.D. – N.O.S), Νευρογενείς Διαταραχές Ομιλίας (Δυσπραξία, Δυσαρθρία), Σύνδρομα, Νοητική Υστέρηση κ.α. Έχει παρακολουθήσει μεταξύ άλλων, πρακτικά εκπαιδευτικά σεμινάρια, ορισμένα εκ των οποίων: «Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία – SIMATA», «Στοματοπροσωπικές Ασκήσεις – Μυολειτουργική Αποκατάσταση», «Βασικό Σεμινάριο του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ», «Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων – PECS».
Μισιριώτη Ελένη, Λογοθεραπεύτρια
Η Μισιριώτη Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης ασχολήθηκε με παιδιά, εφήβους και ενήλικες σε νηπιαγωγεία, ειδικά σχολεία και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο των Ιωαννίνων.
Παρέχει υπηρεσίες Λογοθεραπείας σε παιδιατρικό πληθυσμό και ασχολείται με διαταραχές Λόγου, Ομιλίας, Επικοινωνίας, Σίτισης και Κατάποσης όπως: αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, αναπτυξιακές διαταραχές, σύνδρομα, εγκεφαλική παράλυση, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία, καθυστέρηση Λόγου και πρώιμη παρέμβαση,
νοητική υστέρηση, τροφική επιλεκτικότητα κ.α.
Έχει παρακολουθήσει πρακτικά σεμινάρια ορισμένα από τα οποία είναι τα εξής: PECS, MAKATON, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία & SIMATA, Ενδυνάμωση και κινητικότητα στοματοκινητικού μηχανισμού (μέθοδος Αγγελικής Ξυγκά), σεμινάρια σχετικά με τις τεχνικές ανάπτυξης του προφορικού λόγου, τη ΔΕΠ-Υ, τη φωνολογική ενημερότητα, τις αρθρωτικές- φωνολογικές διαταραχές και τη σχολική ετοιμότητα. Παρακολουθεί επίσης τα διεπιστημονικά συνεδρία Λογοθεραπείας και ενημερώνεται συνεχώς για μεθόδους και τεχνικές, μέσω σεμιναρίων, εποπτειών και μετεκπαιδεύσεων. Πρόσφατα ολοκλήρωσε την εξάμηνη ομαδική εποπτεία αναφορικά με την τροφική επιλεκτικότητα.
Έχει εργαστεί επίσης ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Ασβεστά Χρυσούλα, Λογοθεραπεύτρια
Η Ασβεστά Χρυσούλα – Χριστίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση στο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο Ιωαννίνων, στο Κέντρο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων και σε Ειδικό σχολείο των Ιωαννίνων. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο κέντρο ‘Έρευνας και Θεραπείας Τραυλισμού.
Ορισμένα από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι το Palin Parent-Child Interaction Therapy (PCI) και τη Διερευνητική διαδικασία και θεραπεία του προγράμματος Λεξιπόντιξ (επίπεδο 1&2). Συμμετέχει σε ερευνητικό πλαίσιο σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Τέξας του Όστιν σχετικά με τη διγλωσσία και τις δυσροές στην ομιλίας. Έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Αλεξίου Γιάννης, Ειδικός Παιδαγωγός
Κατερίνα Γκζίμπεκ, Ψυχολόγος
Η Κατερίνα Γκζίμπεκ γεννήθηκε στην Αθήνα και έχει ελληνοπολωνική καταγωγή. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ειδικεύεται στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία με 4ετή εκπαίδευση στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης (ΚΕ.Σ.ΜΕ.Θ.Θ). Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ) και της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ).
Παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ¨Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων-Εξαρτησιολογία¨ της Ιατρικής Σχολής Αθηνών στο Αιγινήτειο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Έχει εμπειρία στη χορήγηση και αξιολόγηση Ψυχομετρικών Τεστ (WISC,RAVEN,CAT,TATκλπ.). Έχει επιμορφωθεί σε θέματα Ψυχοπαθολογίας παιδιών, εφήβων και ενηλίκων μέσω του Εκπαιδευτικού Προγράμματος του Τμήματος Ψυχιατρικής του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής Σισμανόγλειο.
Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας , Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και παρείχε εθελοντική εργασία στη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης παιδιών και ενηλίκων ¨ΑΝΑΔΥΣΗ ¨. Παραμένει εξωτερικός συνεργάτης της Μονάδας Οικογενειακής Θεραπείας του ΨΝΑ Δαφνί με συμμετοχή σε ημερίδες και σε συγγραφικό έργο. Έχει επίσης εμπειρία σε θέματα Διαπολιτισμικότητας και Διεμφυλικότητας.
Ντιάνα Ραμαντάν, Ψυχολόγος
Η Ντιάνα Ραμαντάν είναι Ψυχολόγος και σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιπλέον, είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α. Εκπαιδεύεται στην Υπαρξιακή Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο «Αντίστιξη» του Δ. Καραγιάννη. Έχει εμπειρία στη χορήγηση και αξιολόγηση Ψυχομετρικών Τεστ ( WISC, CAT κλπ.).
Συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα Ψυχικής Υγείας για παιδιά και εφήβους. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την σεξουαλική κακοποίηση παιδιών καθώς και την υποστήριξη παιδιών με αυτισμό στο σχολικό πλαίσιο. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακόμη, έχει ολοκληρώσει την πρακτική της άσκηση και έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο κέντρο ημέρας για κακοποιημένα και παραμελημένα παιδιά «Το σπίτι του παιδιού» του Χαμόγελου του Παιδιού.
Νατάσσα Κουμπουρού, Ψυχολόγος / Ειδική Θεραπευτικού Παιχνιδιου
Ονομάζομαι Νατάσσα Κουμπουρού και είμαι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω λάβει μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή, στην Συμβουλευτική γονέων και στο συντονισμό ομάδων παιδιών και εφήβων για ενίσχυση κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.
Εξειδικεύομαι στην προσωπομετρική προσέγγιση με συμπερίληψη μεθόδων για την ομαλή ανάπτυξη του νευρικού συστήματος και της ψυχικής υγείας(κατόπιν μελέτης και εκπαίδευσης σε ευρήματα της Νευροβιολογίας).
Εργαλεία στις ατομικές και ομαδικές συνεδρίες ( παιδιών/ εφήβων/ γονέων) που πραγματοποιώ αντλούνται από την εκπαίδευση μου στο Play Therapy ( θεραπεία διαμέσου παιχνιδιού), στο Story Play ( το παραμύθι, η μεταφορά και ο συμβολισμός ως μέσα ενεργοποίησης και αντιμετώπισης δυσκολιών), στο Filial Play (ενδυνάμωση σχέσεων γονέα/ παιδιού) και στο Παιχνιδόσωμα ( εκδραμάτιση πραγματικών η/και φανταστικών καταστάσεων).