Επιστημονικά υπεύθυνη, Ευστρατία Καλαμβόκη
Η Ευστρατία Καλαμβόκη αποφοίτησε το 2000 από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου του Σύδνεϋ της Αυστραλίας με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Νευρολογική Φυσικοθεραπεία το 2003.
Ήταν επιστημονικός συνεργάτης του ΤΕΙ Αθηνών από το 2006 ως το 2012. Παράλληλα με τις σπουδές και την εργασία της έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα και έχει παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδεύσεων, μερικές από τις οποίες είναι η εκμάθηση των μεθόδων Βobath, Λειτουργικής Φυσικοθεραπείας, Vision Training, αξιολόγησης βρεφών.
Επιπλέον έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια για την Φυσικοθεραπεία και για παιδονευρολογικά θέματα, φροντίζοντας να είναι πάντα ενήμερη για κάθε νέα μέθοδο και έρευνα.
Κατά την διάρκεια της καριέρας της έχει εργαστεί σε Νοσοκομεία και Κέντρα Αποκατάστασης σε Αγγλία και Αυστραλία. Είναι κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Φυσικοθεραπευτή και μέλος του Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών σε Ελλάδα και Αυστραλία.
Συνεργάτες Παιδοκίνησης
Ευαγγελία Αργυρίου, Παιδοψυχίατρος
Η Ευαγγελία Αργυρίου είναι Παιδοψυχίατρος. Αφού εκπαιδεύτηκε στην Ψυχιατρική Ενηλίκων και στην Παιδονευρολογία, ολοκλήρωσε την ειδίκευσή της στην Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων στην Παιδοψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία». Παρακολούθησε τα μονοετή σεμινάρια ευαισθητοποίησης στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία και στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία της Ψυχιατρικής Κλινικής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και το τριετές Εκπαιδευτικό Σεμινάριο της Μονάδας Οικογενειακής Θεραπείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αθηνών. Εργάστηκε στην Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας ΒΑ Κυκλάδων (Πάρος) – Ε.Π.Α.Ψ.Υ. και ως ελεγκτής ιατρός στον Ο.Α.Ε.Ε.
Σήμερα είναι επιστημονική συνεργάτης της Πανεπιστημιακής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής του Γ. Ν. Παίδων «Η Αγία Σοφία» και εργάζεται ως Παιδοψυχίατρος στην Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας ΒΔ Κυκλάδων (Σίφνος) – Ε.Π.Α.Ψ.Υ
Αθανασά Αναστασία, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Αναστασία Αθανασά είναι πτυχιούχος Φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Λαμίας. Απο την πρακτική της άσκηση ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα της παιδιατρικής φυσικοθεραπείας. Έπειτα συνέχισε σε αυτό τον τομέα με πολυετή πλέον εμπειρία στο αντικείμενο. Έχει εκπαιδευτεί σε διάφορες μεθόδους και η προσεγγεσισή της εστιάζει στην λειτουργική αποκατάσταση του παιδιού.
Προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες της στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο της Ρόδου «Ανδρέας Παπανδρέου» απ όπου κατάγεται καθώς και σε ιδρύματα για παιδιά με νευρολογικές και άλλες διαταραχές.
Συνέχισε την εργασία της στην Αθήνα όπου τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον χώρο της Παιδοκίνησης.
Παρακολούθησε αρκετά συνέδρια σχετικά με την Παιδιατρική Φυσικοθεραπεία καθώς και σεμινάρια σχετικά με την κατασκευή πάτων ιδιοδεκτικότητας σε παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση.
Παραμένει ενήμερη για οτιδήποτε αφορά στην παιδιατρική φυσικοθεραπεία και συμμετέχει σε τρέχοντα σεμινάρια και επιμορφωτικούς κύκλους.
Χριστοδουλάκη Ευανθία, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Χριστοδουλάκη Ευανθία αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει μεταπτυχιακό στην Παιδιατρική Φυσικοθεραπεία από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος διπλώματος Νευροεξελικτικής Αγωγής NDT Bobath. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων, κυρίως με θέμα την Φυσικοθεραπεία Παιδιών και σεμινάρια πάνω στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Το 2017 συμμετείχε σε δύο συνέδρια έχοντας αναρτήμενες ανακοινώσεις. Η πρώτη αναρτήμενη ανακοίνωση ήταν στο InternationalHalliwick Conference στη Σλοβενία με θέμα “The effect of the hydrotherapy on the respiratory system of children with Cerebral Palsy” (“Η επίδραση της Υδροθεραπείας στο αναπνευστικό σύστημα των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση”) και η δεύτερη ήταν στο 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας με θέμα “Η επίδραση της φυσικοθεραπείας στα κινητικά των παιδιών με αυτισμό”στα Ιωάννινα. Εργάζεται στην Παιδοκίνηση από το 2013 ενώ ταυτόχρονα έχει έργαστει ως σύνοδος παράλληλης στήριξης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Είναι μέλος του Παννελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών.
Νίκος Φαράντος , Φυσικοθεραπευτής
Ο Νίκος Φαράντος παιδοκίνηση είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπευτήςκαι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών , αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο ΚΕ.ΦΙ.ΑΠ του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας και στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας και ασχολήθηκε με την αποκατάστασηπαθήσεων του κεντρικού και περιφερικού νευρικού συστήματος. Συνέχισε την πρακτική του άσκηση στο χώρο της Παιδοκίνησης και εκ τούτου ασχολείται με την παιδιατρική φυσικοθεραπεία. Έχει παρακολουθήσειπληθώρα σεμιναρίων παρέμβασης και λειτουργικής αποκατάστασης παιδιών με εγκεφαλική παράλυση καθώς και αξιολόγησης και αποκατάστασης παιδιών με μυϊκή δυστροφία τύπου Duchenne.
Γρηγοριάδη Γεωργία , Φυσικοθεραπεύτρια
Η Γρηγοριάδου Μαθιά Γεωργία είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπεύτρια του ΑΤΕΙ θεσσαλονίκης. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και μέλος του συλλόγου φυσικοθεραπευτών Ελλάδος. Η πτυχιακή της ήταν ερευνητική και αφορούσε την αδρή κινητικότητα σε πληθυσμούς με νοητική στέρηση, έχει κάνει παρουσίαση σε συνέδριο και έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια με στόχο την συνεχή εξέλιξη της.
Έχει εκπαιδευτεί στην παιδιατρική νευρολογία και αποκατάσταση σε παιδιά βρέφη και νεογνά (μέθοδος bobath), στην χειροπρακτική ( μέθοδος Mulligan) και στην εφαρμογή kinesiotape. Αρχικά εργάστηκε για 2 χρόνια με την φυσικοθεραπεία στην τρίτη ηλικία , την αποκατάσταση χειρουργικών επεμβάσεων και αθλητικών κακώσεων. Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται με την φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση των παιδιών. Έχει εργαστεί σε φυσικοθεραπευτήρια εξειδικευμένα για τα παιδιά τόσο στην Θεσσαλονίκη όσο και στην Αθήνα ενώ ταυτόχρονα εργαζόταν και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.
Γιώργος Παρασκευόπουλος, Φυσικοθεραπευτής
Ο Γιώργος Παρασκευόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1990. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκαπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. ‘Εχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Νευροεξελικτική Αγωγή (NDT-Bobath). Κατέχει πτυχίο Υδροθεραπείας και Θεραπευτικής κολύμβησης Halliwick. Έχει εμπειρία 8 χρόνων ως Παιδιατρικός Φυσικοθεραπευτής για παιδιά με νευρολογικές, νευρομυϊκές και αναπτυξιακές παθήσεις.
Από το 2014 ως το 2016 συνεργάστηκε με την Εταιρία Προστασίας Σπαστικών – ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ. Από το 2016 ως το 2017 εργάσθηκε ως Φυσικοθεραπευτής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρύκοων, στην Αργυρούπολη. Το 2018 ασχολήθηκε με την θεραπευτική ιππασία στον ιππικό όμιλο «Ίππος και Θεραπεία». Από το 2018 ως το 2021 εργάσθηκε ως Παιδιατρικός Φυσικοθεραπευτής στο κέντρο αποκατάστασης «ΕΝΑ» και ασχολήθηκε με την αποκατάσταση μετεγχειρητικών ορθοπεδικών περιστατικών. Έχει ασχοληθεί ενεργά με την επιστημονική επιμέλεια στην εταιρία κατασκευής προσαρμοσμένου εξοπλισμού, Support Disability, για παιδιά με Ειδικές Ανάγκες καθώς και για Κέντρα Φυσικοθεραπείας και Αποκατάστασης. Έχει ολοκληρώσει τα εξειδικευμένα σεμινάρια:
- Κύκλος Εκπαιδευτικών Μαθημάτων “Εμβιομηχανική και Κλινική Διαχείριση του Παιδιατρικού ασθενή” ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
- Analyze and Treat in Early Intervention NDTA
- Gait: Analysis and Equipment Selection by Etac North America Etac Education
- Paediatric Hand Therapy Medbridge Education
- Standing Equipment Selection by Etac North America Etac Education
- The Hammersmith Neonatal and Infant Neurological Examinations (HNNE and HINE) Training
- Orthosis Prescription to Improve Gait in Children
- Lisa Selby-Silverstein webinar, Neumann University
- Σεμινάριο Μέθοδος PILATES (Κλινικές εφαρμογές)
- Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Φυσικοθεραπείας
- Κλινικό φροντιστήριο με θέμα Εφαρμογή μη επεμβατικού αερισμού Αττικό νοσοκομείο
Παναρίτη Χρυσάνθη, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Παναρίτη Χρυσάνθη-Μυρτώ είναι απόφοιτη του Τμήματος Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας ενώ η επαγγελματική της εμπειρία βασίζεται κυρίως στη φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση παιδιών με εγκεφαλική παράλυση, αυτισμό, και ψυχιατρικές διαταραχές. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στην Ισπανία ενώ συμμετείχε στο 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας, με παρουσίαση συστηματικής ανασκόπησης με θέμα την επίδραση προγραμμάτων ενδυνάμωσης στη λειτουργικότητα παιδιών και εφήβων με εγκεφαλική παράλυση. Έχει παρακολουθήσει συνέδρια σχετικά με την νευρολογική αποκατάσταση παιδιών και εφήβων, καθώς και σεμινάρια Pilates.
Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πληθώρα βιωματικών σεμιναρίων χοροθεραπείας, μουσικοκινητικής αγωγής ενώ ολοκληρώνει τον τριετή κύκλο σπουδών Θεατρικό Παιχνίδι και Παιδαγωγική του Θεάτρου. Έχει ασχοληθεί με το σωματικό θέατρο καθώς ακόμη παρακολουθεί σεμινάρια αφρικάνικου χορού σε Ελλάδα, Ισπανία και Σενεγάλη. Κίνητρό της, ο χορός και η μουσική σαν μέσο κινητικής εξέλιξης των παιδιών και ανάπτυξης τους κοινωνικά και συναισθηματικά.
Ο Κων/νος Τουλουμάκος, Φυσικοθεραπευτής
Ο Κων/νος Τουλουμακος είναι απόφοιτος του τμήματος φυσικοθεραπείας(first class) στο επίπεδο 5 του εκπαιδευτικού συστήματος και κατέχει διεθνής Βρετανική πιστοποίηση HCPC. Πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο METROPOLITAN GENARAL, στο κέντρο αποκατάστασης Φιλοκτήτης και ολοκλήρωσε την πρακτική του άσκηση στο τμήμα φυσικοθεραπείας στη Παιδοκίνηση.
Είναι εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών (Basic Life Support) του European Resuscitation Council και έχει παρακολουθήσει διάφορες ημερίδες και αρκετα σεμιναρια μεταξύ των οποίων ημερίδα Κυστικης Ινωσης, Πρακτική ειδίκευση στην ιπποθεραπεια και στη θεραπευτικη ιππασία, ΕΔΑΛΦΑ ( Εργαλείο Διεπιστημονικής ομάδας για την Αξιολόγηση του επιπέδου Λειτουργικότητας παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού), Πρακτική εφαρμογή της ελαστικής αντίστασης, των θεραπευτικών μπαλών και του εξοπλισμού εκπαίδευσης ισορροπίας(Thera Band).
Βασίλης Φραγκάκης, Φυσικοθεραπευτής
Ο Φραγκάκης Βασίλης αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΤΕΙ Αθηνών με βαθμό ‘Άριστα’, εκφωνόντας τον όρκο στην τελετή Ορκομωσίας των απόφοιτων του τμήματος Φυσικοθεραπείας, ώς ο φοιτητής με την υψηλότερη επίδοση στο έτος του. Παρακολουθεί ενεργά το πρόγραμμα διά βίου μάθησης “Παιδιατρική Νευρολογική Φυσικοθεραπεία” υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Πα.ΔΑ), το οποίο καλύπτει τις θεραπευτικές ανάγκες του νευρολογικού παιδιατρικού ασθενή μέσα από μια σύγχρονη, διεπιστημονική και τεκμηριωμένη προσέγγιση.
Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στην ΕΛΕΠΑΠ (Ελληνική Εταιρία Προστασίας Ανάπηρων Παίδων) Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε στην προσφορά υπηρεσιών και αποκόμισε πολύτιμη εμπειρία για την επιτυχή άσκηση του επαγγέλματος του παιδιατρικού φυσικοθεραπευτή. Στα πλαίσια της στρατιωτικής του θητείας παρείχε υπηρεσίες στρατιωτικού φυσικοθεραπευτή για 9 μήνες στο 414 ΣΝΕΝ (Στρατιωτικό Νοσοκομείο Ειδικών Νοσημάτων).
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων, ενώ ήταν ομιλητής με πολλές εργασίες σε αρκετά από τα σημαντικότερα συνέδρια φυσικοθεραπείας στη χώρα. Επιπλέον, μία από τις σημαντικότερες ανακοινώσεις του παρουσιάστηκε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας στο Cape Town της Ν.Αφρικής. Επίσης η ερευνητική πτυχιακή του εργασία δημοσιεύτηκε στο διακεκριμένο περιοδικό Journal of Musculoskeletal Research. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η διάκριση στο 1st Joint Spine Symposium με το βραβείο της «Καλύτερης Φοιτητικής Ανακοίνωσης» που του χορηγήθηκε από την Ελληνική Επιστημονική Εταιρία Φυσικοθεραπείας στην πρώτη ομιλία που είχε ώς φοιτητής. Προσφάτως, δημοσιεύτηκε από το γνωστό ιατρικό περιοδικό Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής, το επιστημονικό του άρθρο με τίτλο : Τηλεφυσικοθεραπεία στα παιδιά με αναπηρία.Πρόταση για μια σύγχρονη θεραπευτική προσέγγιση σε παιδονευρολογικούς ασθενείς.
Το ενδιαφέρον του για την παιδιατρική φυσικοθεραπεία και τη λειτουτουργική αποκατάσταση του παιδιού αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του. Έχει ολοκληρώσει τα εξειδικευμένα σεμινάρια:
- Κύκλος Εκπαιδευτικών Μαθημάτων “Εμβιομηχανική και Κλινική Διαχείριση του Παιδιατρικού ασθενή” (2019) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ (ΕΕΕΦ)
- Θεραπευτική Παρέμβαση στη Δυσπραξία μέσω της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (2021) – A Sensory Approach to Dyspraxia-Theory and Assessment-Planning Intervention-Bridging the gap between assessment and treatment
Άρτεμις Βλόνταρτζικ, Φυσικοθεραπεύτρια
Η Άρτεμις Βλόνταρτζικ είναι πτυχιούχος φυσικοθεραπεύτρια, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών. Αποφοίτησε από το τμήμα Φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος και πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αττικόν. Στην συνέχεια εργάστηκε σε δομές κοντά σε παιδιά με κινητικά προβλήματα αλλά και με ψυχοκινητικές διαταραχές όπως Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής- Υπερκινητικότητας, Νοητική υστέρηση κ.α. Συνεχίζοντας την παιδιατρική εξειδίκευση και εστιάζοντας στην λειτουργική αποκατάσταση, ολοκλήρωσε το πρόγραμμα «Παιδιατρική Νευρολογική Φυσικοθεραπεία» υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του Κε.Βι.Δι.Μ.
Ευαγγελία Τσιφλικά, Εργοθεραπεύτρια
Η Ευαγγελία Τσιφλικά είναι εργοθεραπεύτρια και φοίτησε στο τμήμα εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση στο 4ο ΨτΕ Δαφνίου, στο οικοτροφείο Δάμων και Φιντίας και στο δημοτικό σχολείο τυφλών Καλλιθέας. Παράλληλα με τις σπουδές ασχολήθηκε με την δημιουργική απασχόληση παιδιών με δεπ-υ και παρακολουθούσε για ένα χρόνο συνεδρίες εργοθεραπείας.
Στη συνέχεια πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στην Παιδοκίνηση και στα ΚΑΠΗ Καλλιθέας. Τελειώνοντας με την πρακτική έκανε παράλληλη στήριξη και κατ’ οίκον θεραπείες σε παιδιά και ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες, τετραπληγία και αυτισμό. Έχει παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης πάνω στην παιδοψυχιατρική του Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών και πλήθος πολλών άλλων σεμιναρίων όπως παιγνιοθεραπεία, νευροψυχολογία και αισθητηριακή ολοκλήρωση.
Θεοδώρα Τσίπη, Εργοθεραπεύτρια
Η Τσίπη Θεοδώρα είναι απόφοιτος στο τμήμα Εργοθεραπείας στο 5 επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος και κατέχει διεθνής Βρετανική Πιστοποίηση NCFE.Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο τμήμα Εργοθεραπείας στην Παιδοκίνηση.
Έχει παρακολουθήσει συνέδρια και πληθώρα σεμιναρίων, μεταξύ των οποίον Διαταραχής ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας, ΔΑΦ, Μαθησιακές δυσκολίες και Εργοθεραπευτικής παρέμβασης μέσω της θεραπευτικής ιππασίας.
Παράλληλα εργάζεται και ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Ευαγγελία Ζιώγα, Εργοθεραπεύτρια
Η Ευαγγελία Ζιώγα αποφοίτησε από το ΤΕΙ Εργοθεραπείας το 2003. Παράλληλα με τις σπουδές της έκανε εθελοντική εργασία σε ημιαυτόνομη διαβίωση για άτομα που έχουν Νοητική Υστέρηση και Ψυχιατρικά Προβλήματα. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με διάφορα ιδιωτικά κέντρα.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων, όπως της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης , Vision Therapy, Teaching Verbal Behavior και PECS.
Επίσης έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια και ημερίδες για παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στον τομέα της Διαχείριση Συμπεριφοράς.
Ευσταθία Φαρμάκη – Εργοθεραπεύτρια
Η Ευσταθία Φαρμάκη είναι Εργοθεραπεύτρια και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, όπου παρείχε εργοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές ηλικίας 7-14 ετών. Στα πλαίσια της κλινικής της άσκησης συμμετείχε και σε ψυχιατρικές δομές του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής «Δαφνί», πραγματοποιώντας επισκέψεις σε ξενώνες και οικοτροφεία. Επίσης, συμμετείχε στις θεραπευτικές ομάδες του Κέντρου Κοινοτικής Ψυχικής Υγείας Βύρωνα- Καισαριανής του Αιγινήτειου Νοσοκομείου, όπου και παρακολούθησε συνεδρίες Art-Therapy. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε ως Εργοθεραπεύτρια σε Κέντρο Ειδικών Θεραπειών στην πόλη της Καλαμάτας, οργανώνοντας την παρέμβαση της γύρω από περιστατικά αναπτυξιακών διαταραχών. Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια αναφορικά με την επιστήμη της Εργοθεραπείας και έχει καταρτηθεί πάνω στις γνώσεις της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης για παιδιά (S. I.), όπως και του συστήματος επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων PECS (επίπεδο 1).
Ελένη Γιαννακοπούλου, Λογοθεραπεύτρια
Η Ελένη Γιαννακοπούλου είναι απόφοιτη του Βρετανικού Πανεπιστημίου Queen Margaret University. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2002 και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή. Ήταν μέλος του συλλόγου εργαζομένων παραιατρικών επαγγελμάτων της ΕΛΕΠΑΠ εως το 2019 και παραμένει μέλος του Σωματείου Λογοθεραπευτών-Λογοπεδικών Ελλάδος.
Παράλληλα με τις σπουδές της, συμμετείχε εθελοντικά στην διαδικασία σίτισης παιδιών με Εγκεφαλική Παράλυση στην ΕΛΕΠΑΠ και σε κατασκηνωτικά προγράμματα της ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ.
Έχει εργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης παρέχοντας θεραπεία,αξιολόγηση και εκπαίδευση σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας που αντιμετωπίζουν διαταραχές λογου-ομιλίας, επικοινωνίας και δυσκολίες μάσησης -κατάποσης. Επιπλέον, έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και ΔΕΠΥ προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Έχει αναλάβει την εποπτεία κλινικής πρακτικής και πτυχιακών εργασιών φοιτητών λογοθεραπέιας (ΑΤΕΙ και Μητροπολιτικό Κολλέγιο) και εποπτεία θεραπευτών σε ιδιωτικό κέντρο αποκατάστασης. Έχει συμμετάσχει και αναλάβει ομάδες λογοθεραπείας σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά πρόβλήματα συνεργαζόμενη με ειδικούς παιδαγωγούς μέσα σε τάξη και ομάδες λογοθεραπείας με την βοήθεια σκύλου (Dog-assisted Language Therapy). Παράλληλα έχει πραγματοποιήσει ομιλίες σε γονείς, θεραπευτές και φοιτητές διαφόρων ειδικοτήτων για την “Έννοια της Λογοθεραπείας,της Επικοινωνίας και την Σιελόρροια”.
Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια και ημερίδες για παιδιά με νευροαναπτυξιακά προβλήματα και προγράμματα επιμόρφωσης όπως “Εκπαίδευση συνοδών παράλληλης στήριξης”, “Εισαγωγή στη σχολική ψυχολογία και την Ειδική αγωγή” και στην “Οργάνωση και στο σχεδιασμό διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους εκπαιδευόμενους”.
Ευγενία – Αναστασία Νιάρχου, Λογοθεραπεύτρια
Η Ευγενία Νιάρχου, Λογοθεραπεύτρια LSVT® LOUD CC είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι Πατρών από το 2017. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση στο 1ο ειδικό σχολείο Πατρών, καθώς και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών ‘Άγιος Ανδρέας’. Ολοκλήρωσε την εξάμηνη πρακτική της άσκηση στο τμήμα Λογοθεραπείας του κέντρου ειδικών θεραπειών ‘Παιδοκίνηση’ τον Μάρτιο του 2016. Έχει συνεργαστεί με τους Δήμους Αλίμου και Αγίου Δημητρίου στα πλαίσια προγράμματος πρόληψης, ανιχνεύοντας διαταραχές Λόγου, Ομιλίας, Φωνής, Ροής, Επικοινωνίας και Κατάποσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Έχει παρακολουθήσει πρακτικά σεμινάρια για εκπαίδευση σε P.E.C.S, MAKATON, LSVT® LOUD, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία & SIMATA, Feeding therapy: a Sensory-Motor Aprroach, Βρεφική Δυσφαγία, Εργαλείο Αξιολόγησης ΕΔΑΛΦΑ κ.α. Έχει συμμετάσχει με επιστημονικά δεδομένα στο1ο Συνέδριο Λογοθεραπείας.
Βασιλική Αραβαντινού, Λογοθεραπεύτρια
Η Βασιλική Αραβαντινού είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Στα πλαίσια της κλινικής της άσκησης έχει ασχοληθεί με παιδιά, εφήβους και ενήλικες, σε νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, ειδικά σχολεία, γηροκομεία και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών. Επίσης πραγματοποίησε έρευνα με τίτλο «Ο προφορικός λόγος στα παιδιά με σύνδρομο Down» για την πτυχιακή της εργασία.
Έκτοτε εργάζεται με παιδιατρικό πληθυσμό και παρέχει υπηρεσίες αξιολόγησης και θεραπευτικής παρέμβασης σε ένα ευρύ φάσμα διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας, σίτισης και κατάποσης, με εμπειρία στις ακόλουθες διαταραχές: Αρθρωτικές – Φωνολογικές Διαταραχές, Καθυστέρηση Λόγου & Ομιλίας, Εγκεφαλική Παράλυση, Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Αυτισμός, Rett, P.D.D. – N.O.S), Νευρογενείς Διαταραχές Ομιλίας (Δυσπραξία, Δυσαρθρία), Σύνδρομα, Νοητική Υστέρηση κ.α. Έχει παρακολουθήσει μεταξύ άλλων, πρακτικά εκπαιδευτικά σεμινάρια, ορισμένα εκ των οποίων: «Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία – SIMATA», «Στοματοπροσωπικές Ασκήσεις – Μυολειτουργική Αποκατάσταση», «Βασικό Σεμινάριο του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ», «Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων – PECS».
Βασιλική Δαδοπούλου, Λογοθεραπεύτρια
Η Βασιλική Δαδοπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδος. Πραγματοποίησε την κλινική της άσκηση σε Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Πάτρας, καθώς και στο 1ο Ειδικό Σχολείο, στο Κωνσταντοπούλειο Γηροκομείο και στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών. Ολοκλήρωσε την εξάμηνη πρακτική της άσκηση στο τμήμα Λογοθεραπείας της Παιδοκίνησης, τον Σεπτέμβριο του 2018. Έχει παρακολουθήσει μεταξύ άλλων και το πρακτικό σεμινάριο PECS. Παράλληλα εργάζεται και ως συνοδός παράλληλης στήριξης. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Λογοθεραπευτή.
Μισιριώτη Ελένη, Λογοθεραπεύτρια
Η Μισιριώτη Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης ασχολήθηκε με παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές σε ειδικά δημοτικά σχολεία των Ιωαννίνων. Η πτυχιακή της εργασία είχε θέμα ΔΕΠ-Υ: ψυχοσυναισθηματικό προφίλ παιδιού και η συμβολή της μουσικοθεραπείας. Ολοκλήρωσε την εξάμηνη πρακτική της άσκηση στην Παιδοκίνηση και έκτοτε εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια και ως συνοδός παράλληλης στήριξης.
Το 2019 παρακολούθησε το 2ο Διεπιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα. Μεταξύ άλλων έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη φωνολογική ενημερότητα, τις αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, τις τεχνικές ανάπτυξης του προφορικού λόγου, τη ΔΕΠ-Υ και τη σχολική ετοιμότητα.
Κατερίνα Γκζίμπεκ, Ψυχολόγος
Η Κατερίνα Γκζίμπεκ γεννήθηκε στην Αθήνα και έχει ελληνοπολωνική καταγωγή. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ειδικεύεται στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία με 4ετή εκπαίδευση στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης (ΚΕ.Σ.ΜΕ.Θ.Θ). Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ) και της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ).
Παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ¨Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων-Εξαρτησιολογία¨ της Ιατρικής Σχολής Αθηνών στο Αιγινήτειο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο. Έχει εμπειρία στη χορήγηση και αξιολόγηση Ψυχομετρικών Τεστ (WISC,RAVEN,CAT,TATκλπ.). Έχει επιμορφωθεί σε θέματα Ψυχοπαθολογίας παιδιών, εφήβων και ενηλίκων μέσω του Εκπαιδευτικού Προγράμματος του Τμήματος Ψυχιατρικής του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής Σισμανόγλειο.
Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας , Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και παρείχε εθελοντική εργασία στη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης παιδιών και ενηλίκων ¨ΑΝΑΔΥΣΗ ¨. Παραμένει εξωτερικός συνεργάτης της Μονάδας Οικογενειακής Θεραπείας του ΨΝΑ Δαφνί με συμμετοχή σε ημερίδες και σε συγγραφικό έργο. Έχει επίσης εμπειρία σε θέματα Διαπολιτισμικότητας και Διεμφυλικότητας.
Ντιάνα Ραμαντάν, Ψυχολόγος
Η Ντιάνα Ραμαντάν είναι Ψυχολόγος και σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιπλέον, είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α. Εκπαιδεύεται στην Υπαρξιακή Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Ινστιτούτο «Αντίστιξη» του Δ. Καραγιάννη. Έχει εμπειρία στη χορήγηση και αξιολόγηση Ψυχομετρικών Τεστ ( WISC, CAT κλπ.).
Συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα Ψυχικής Υγείας για παιδιά και εφήβους. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την σεξουαλική κακοποίηση παιδιών καθώς και την υποστήριξη παιδιών με αυτισμό στο σχολικό πλαίσιο. Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακόμη, έχει ολοκληρώσει την πρακτική της άσκηση και έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο κέντρο ημέρας για κακοποιημένα και παραμελημένα παιδιά «Το σπίτι του παιδιού» του Χαμόγελου του Παιδιού.
Ευφροσύνη Μενδρινού, Κλινική Ψυχολόγος
Η Ευφροσύνη Μενδρινού είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2019 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο «Κλινική Ψυχολογία και Συνθετική Ψυχοπαθολογία» του πανεπιστημίου Paris Descartes στο Παρίσι. Παράλληλα, μέσω σεμιναρίου του πανεπιστημίου Paris Diderot, ειδικεύτηκε στη θεωρία συναισθηματικού δεσμού – προσκόλλησης και στην εφαρμογή της σε ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις. Από το 2021 εκπαιδεύεται ως συστημική – οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων.
Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης και εθελοντισμού έχει συνεργαστεί με τις παιδοψυχιατρικές κλινικές του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» και του Τζανείου νοσοκομείου, φορείς πρώιμης παρέμβασης (ηλικίες 2-6 ετών) και φορείς για παιδιά και εφήβους στο φάσμα του αυτισμού σε Ελλάδα και Γαλλία. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος στα πλαίσια προγράμματος υποστήριξης του προσφυγικού πληθυσμού ενώ από τον Ιούλιο του 2021 συνεργάζεται με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών όπου παρέχει υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και εφήβους σε ατομικό και ομαδικό πλαίσιο και συμβουλευτικής γονέων.
Έχει παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια για την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων, σεμινάρια παιδικού ιχνογραφήματος και παιγνιοθεραπείας, ενώ στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα συμπεριλαμβάνεται η επίδραση της μουσικής στον ψυχισμό και τα οφέλη της συμπερίληψής της στη θεραπεία.
Αιμιλία Τυροκόμου, Ειδική παιδαγωγός
Αποφοίτησα το 2018 από το τμήμα Προσχολικής Ηλικίας και Εκπαίδευσης του Mediterranean College. Επιπλέον, είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του Mediterranean College, με κατεύθυνση την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πραγματοποίησα την εξάμηνη πρακτική μου άσκηση στο Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας ‘’Ο Καλός Σαμαρείτης’’. Έπειτα από την πρακτική μου άσκηση δούλεψα με ενήλικες και παιδιά με εγκεφαλική παράλυση και νοητική υστέρηση. Επιπλέον, έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων όσον αφορά την παρέμβαση στην παιδική ηλικία. Τον Φεβρουάριο του 2022 θα ολοκληρώσω το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής Εξ’αποστάσεως Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, με θέμα ‘’Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση- Ειδική Αγωγή: Δυσκολίες Μάθησης – Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Παρέμβαση.